به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات و در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در جهت صیانت از سلامت عمومی جامعه، عصر امروز سه شنبه پنجم خرداد ۱۴۰۵، با دستور قضایی پنج قلیان سرا در شهر لیکک با حضور معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، بازرسان بهداشت محیط، اداره اماکن و یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان پلمپ شده اند.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
